ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Дата : 2017-05-24

ЗАХОДИ З ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ НА ТЕРИТОРІЇ МАР’ЇНСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

1На території Мар’їнської райдержадміністрації протягом травня  проводились масові заходи з еколого-натуралістичного напрямку у школах району. Зокрема, у Богоявленській ЗОШ І-ІІІ ст., Костянтинівській ЗОШ І-ІІІ ст., Павлівській ЗОШ І-ІІІ ст., Максимільянівській ЗОШ І-ІІІ ст., Степнянській ЗОШ І-ІІІ ст., Успенівській ЗОШ І-ІІ ст.,Острівській ЗОШ І-ІІІ ст., МаксимівськійЗОШ І-ІІ ст.  у травні поточного року проведено виховні години, тематичні лінійки, екскурсії, прогулянки на природу, трудові десанти з прибирання  території та  розсаджування квітів.

Виховний еколого-патріотичний захід  «Дивосвіт природи» у вигляді літературної композиції проведено для учнів 1-11 класів  Степнянської школи.

Для учнів11 класу Острівської школи  проведено урок-дослідження «Вивчення екологічних знаків дорогами рідного села», на якому старшокласники  вивчали екологічні знаки, що зустрічатимуться на подальшому життєвому шляху кожного, визначали рідкісні окультурені рослини, що використовуються для озеленення населених пунктів.2

Учні Богоявленської школи брали участь у довготривалій інтернет-вікторині «Знай, люби, бережи». За підсумками першого етапу учениця 7 класу Базір Анастасія (на знімку) вийшла в число переможців.

З учнями молодшої та середньої ланок Успенівської, Богоявленської шкіл проведено заняття  в інноваційній формі «Врятуйте планету Земля». Метою цього заходу було проаналізувати стан навколишнього середовища, запропонувати  шляхи вирішення екологічних проблем, сформувати у дітей екологічну культуру, усвідомлення  своєї значимості  у справі  охорони природи.

Учні Богоявленської школи об’єднались в чотири групи за кольорами. «Синя» група (гідрологи) визначала шляхи збереження вод (Світовий океан і сільська річка); блакитний колір (знавці атмосфери) відповідали за пропозиції щодо збереження атмосфери; «коричневі» (ґрунтознавці) досліджували ґрунти, а «зелені» (ботаніки) повідомляли про назавжди зниклі види рослин і тварин, та питання щодо збереження теперішніх видів флори і фауни. При виступі кожної групи учасники малювали на дошці будинок, що  був відображенням Землі. Фундамент малювали гідрологи, стіни будинку – ґрунтознавці, вікно та двері – ботаніки, дах – знавці атмосфери. Всі разом створили будинок, у якому хочеться жити, бо дихається там вільно.3